Jste empatičtí, pracovití, samostatní a víte jak si zorganizovat práci?
Máte (ověřitelné) manažerské i prezentační dovednosti a zkušenosti?
Dokážete motivovat nejen sebe a rádi dobře pracujete s větším týmem kolegů?
Jste kreativní, dokážete se rychle zorientovat v nové práci?
Je pro vás změna v pracovních postupech výzvou?
Máte vzdělání Sociálního pracovníka dle zákona 108/2006 a přirozenou autoritu?
Pokud jste si na všechny otázky odpověděli ano, možná máme prestižní práci právě pro Vás, u největšího poskytovatele asistenční péče v ČR.
Nabízíme:
• práci na HPP 1/1 úvazek
• příjemné pracovní prostředí
• zaškolení a možnost dalšího vzdělávání formou kurzů
• zajímavé a nevšední zaměstnání, práci co dává smysl
Očekáváme:
• rozvinuté a ověřitelné manažerské dovednosti
• zodpovědnost za výsledky
• zkušenost v oblasti zpracování dat a jejich využití
• samostatnost v rozhodování
• adaptabilitu a odpovědnost
• osobnostní zralost
Vaše náplň práce:
• zajištění provozu střediska / pobočky
• kontrola prováděných služeb u klientů 30-50 zaměstnanců
• nábor a výběr nových kolegů
• organizace vzdělávání a kvalifikace podřízených
• profesní rozvoj týmu, školení nováčků
• povedete týmy osobních asistentů,
Pokud Vás naše nabídka zaujala: „POŠLETE NÁM PROSÍM SVŮJ AKTUÁLNÍ PROFESNÍ ŽIVOTOPIS A PŘIPOJTE KRÁTKÝ MOTIVAČNÍ DOPIS, ČÍM NÁM MŮŽETE BÝT PROSPĚŠNÝ/Á“
Těšíme se na Vás